-21.....

Tjugoen jävla minusgrader. USCH! Hatar vinter. Kan det inte bli iallafall vår snart? Eller helst sommar. Eller bara kvällen den 19maj!

Idag har jag sovmorgon eftersom jag var i skolan till klockan 17 igår. Börjar vid 10.10 med 2 timmar biologi... Uscha. Går till klockan 15 idag, fast har bara två lektioner. Sen kanske det blir att gå på stan en sväng innan jag måste hem och plugga som en tok. Fick faktiskt lite gjort igår, inte mycket dock. Men har kommit längre. Alltid nått.

Nu ska jag äta frukost!

Puss

Kommentarer
Postat av: elin hedblom :)

Jag pluggar nu! Eller just nu har jag 19 minuters paus men jag har snart skrivit 3 A4 på datorn om Gustav vasa :D Duktig jag eller hur? jag tänker bli klar idag också så ska jag plugga körkort i helgen :D As kul eller? :D

2010-12-02 @ 13:05:45
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0