25/12

Så var julafton över och nästa juldagen med för den delen. Har väl varigt mysigt som vanligt. Full fart på alla barnen igår, spännande med jul, tomten och alla paket :) lite synd att man inte har haft någon julkänsla bara. Menmen, sånt är livet.

I torsdags kväll var jag till farmor och åt den traditionella gröten samt fick ett litet tomtebesök. Jag fick 2 fina muggar, en spargris med 300 kr, strumpor (både vanliga, tjock och stickade) och tomtebloss. Myste lite vid tvn, kikade på bingolotto och så. Sen for jag hem till pappa och sov.

På julafton blev jag väckt av två söta syskon, tog det lugnt mest hela förmiddan, duschade, ät frukost, kikade på "Pippi på Rymmen". Sen for vi till Järvsö (Pernillas pappa) där vi firade jul med Kalle Anka, massa julmat, tomte och julklappar. Jag fick 200 kr på HM, biobiljett i Ljusdal, en t-shirt, strumpor, 400 kr, body lotion, body scrub, body butter och godis. Det tror jag var allt. Sen satt vi mest och pratade, fikade och så tills det var dags att sova igen.

Idag vaknade jag av att jag hörde Amanda och Noah säga "Nu ska vi hoppa på Mys mage så hon vaknar". Tack och lov att jag hann vakna innan dom hoppade x) Sen var vi uppe ett tag, åt frukost och kikade på kort från gårdagen. Sen blev jag hemskjutsad till mamma. Där fick jag min bästa julklapp: En HTC Wildfire :D Ny mobil FTW! Love iiit :)
Är dock några saker jag fortfarande försöker klura ut hur man gör, men sånt löser sig ;)

Ikväll ska nog mamma och jag gå på bio, Änglagård - tredje gången gillt, om vädret tillåter att vi tar oss till Ljusdal. Blir nog en mysig film :) Just nu kikar jag på Benjamin Button, lite halvt sådär i bakgrunden av mitt undersökande av mobilen och lekande med datorn.

Nu ska jag snart äta lite mat (mer gröt och skinkmacka)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0