4e advent

Det är tametusan redan fjärde advent. Vad fort det går. Snart är det lov och julafton :o Crazy.

Sov ungefär hela kvällen igår. Då menar jag hela kvällen. Har sovit ungefär 16 timmar inatt. Men ändå ville min nacke inte sluta göra ont. Fast på den positiva sidan gör den iallafall mindre ont, men fortfarande ont. Skulle inte klaga om nån kom hit och masserade mig iaf. Nödvändigt värre. Men idag måste jag plugga som fan eftersom det inte blev nånting gjort igår. Så TOK-essay och WL2 blir mitt sällskap idag. Jättekul.

Min frukost idag blev bacon och makaroner. Skulle äta det till middag igår men jag sov istället. Så jag gjorde det till frukost istället ^^. Eller brunch kanske man ska säga. Whatever :)

Nu ska jag borsta tänderna lite och så sen ta tag i plugget.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0