Alla vill till toppen och göra karriär

Procrastination! Inte min kompis. Får mig att känna mig så dålig JÄMT. Måste sluta göra det. Speciellt nu när jag faktiskt har ca 150 saker att göra fram till jul och knappt någon ledig tid. Jösses. Ta tag i Written Task kvinna! Jag skaa... snart? Ska bara jobba först (A)

Jag avskyr written task av hela mitt hjärta. Den är inte alls rolig och jag förståååååååår den inte. Blä. Kul att den ska in på fredag.. Får sitta på bussen till Uppsala och dö lite. Och i Uppsala. Eller så blir jag klar idag/imorrn. Men då måste jag ta tag i det. Hdkfsdhgtkusaug. Just det.

Jobb nu, sen plugg. Mhm.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jo, hon har tröttnat på touch totalt, den laggar då och då utan anledning och man måste ut på internet för i princip allt :/

2010-12-01 @ 18:58:33
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: O

You can do it baby! <3

2010-12-01 @ 21:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0