Av längtan till dig.

Skönt med fredag. Ogillar dock att jag alltid börjar fredagar med 2 timmar engelska. Sjuuukt drygt. Men idag tror jag faktiskt att jag slutar efter engelskan. Har ingen matte och vi brukar få flexa med svenskan (vi gjorde det ju igår så läre väl gå idag med) Då blire hem och packa klart innan det är dags att åka till Uppsala och spendera helgen där :)

Tack och lov blev jag klar med Written Task igår kväll så behöver inte tänka på den igen förrän feedbacken kommer. Däremot har jag biologiprov på måndag, så dom böckerna måste med till Uppsala. Drygt. Har så mycket nu så jag dör snart. Menmen. Bara att kämpa på! (några peppande ord skulle inte sitta helt fel)

Snart dags för skolan!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Pepp! Pepp!Pepp! Pepp!Pepp! Pepp!Pepp! Pepp!Pepp! Pepp!Pepp! Pepp!Pepp! Pepp!Pepp! Pepp!Pepp! Pepp!Pepp! Pepp!Pepp! Pepp!Pepp! Pepp!

2010-12-03 @ 23:19:09
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0