Ben & Jerrys <3

Har spenderat sista timmen med att trycka i mig lite B&J :) Mumma. Nu ska jag kika på kommissare Lewis på femman. Märks väl om det är nått bra. Man vet ju aldrig :P

Btw, är det bara jag som brukar sitta och kika på klänningar, se en sjukt snygg "ooh vad snygg den var", kollat priset och tänkt "njaa.. den var nog inte så snygg ändå...:(". Fan vilka priser dom snygga klänningarna alltid har. Blir lika besviken varje gång jag ser en snygg klänning och måste inse att den "inte" är så fin ändå..

Just nu är jag galet mätt på glass och känner mig rätt trött. Blir nog läggdags rätt tidigt ikväll ändå (då blir det snabbare onsdag också!)

Imorrn ska jag försöka ta mig hem till Bollnäs på nått sätt, med all packning jag har, och handla mat. Samt invänta älskling såklart :D Kommer vara underbart när han äntligen äntligen kommer hem :) <3

Men nu ska jag försöka koncentrera mig på Kommissarie Lewis.

Puss

Kommentarer
Postat av: linnéa

lewis är asbra :D

2010-12-28 @ 22:11:48
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0