But I am free

Hej hopp!

Nu är det mycket som hänt/händer. Blev inte så mycket blogga igår eller i tisdags. Så kör på en lite update på vad som hänt :)

Efter teatern i tisdags kom jag hem och hittade älskling är hemma (fast jag visste att han skulle vara här men iaf ^^). Fast på den negativa sidan hittade han kvittot till sin julklapp så nu vet han vad han ska få :( Teatern var väl inte den bästa jag sett, men den var väl okej. Blev sova nästan direkt när man kom hem.

Igår hände det massor av grejer. Började med att sitta hemma och mysa med älskling och allmänt tog det lugnt. Sen var det skola vid 12. Var i skolan till 16, och sen var det bara att springa hem och duscha/byta om för kvällens bravader. Det var nämligen dags för Antons överraskningsfest. Det var även därför Olof kommit till Bollnäs. Blev riktigt bra :) Han var överraskad och det blev en rolig kväll med roligt folk. Lite drama här och var kanske men sånt som händer ibland antar jag. Jag hade iaf en rolig kväll, dansade och åt god mat. Kom hem vid 2-tiden och somnade rätt fort. Älskling kom hem lite senare och kröp ner med mig :)

Imorse vaknade jag klockan 6 och kunde inte somna om. KUL att få sova 4 timmar. Verkligen. Fast trots allt så har jag inte varit så trött idag och är inte det än heller. Men blir nog helt död frammåt 20-tiden x) Skolan idag har varit het okej, har inte gjort alltför mycket (mycket film dock men sånt är ett måste!) Blir en rätt lugn kväll med lite plugg och så.

Nu ska jag äta älsklings hemma-gjorda carbonara <3<3<3<3

Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa det vet jag väl att den är ;P varför skulle jag annars se den? ;)

2010-12-09 @ 17:23:29
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0