Cause I am fragile

Stressig dag.se!

Börjar med ett tåg som är ca 45 minuter försenat. Kommer till Bollnäs ca 25 min innan jag börjar. Stressa hem, hämta grejer, springa till skolan.
I skolan har vi matte (rätt lugnt) sen historia och då var jag tvungen att springa hem för jag hade glömt mitt USB-minne hemma (där ligger uppsatsen vi håller på med just nu). Sen hade vi biologiprov. Det gick bajs.

Sedan springa hem, plocka ihop tvätten, inse att "Oj, jag har ingen sköljmedel,fan, det får gå ändå". Springer och slänger in tvätten i maskin. Springer till ICA, handlar och hämtar ut mössan/tshirten som kom i fredags. Springa hem. Nu ska jag strax springa till tvättstugan igen sen måste jag jobba. För jag kommer inte hinna jobba någon annan dag den här veckan. Så ikväll måste jag hinna göra 10 intervjuer. Stress, stress, stress. Plus att jag måste äta nått innan jag svälter ihjäl. Har dock lovat mig att få hinna se det senaste Greys-avsnittet idag också. Efter jobbet.

Nu, mot tvättstugan!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0