Det kallas tvivel, det där som stör

Ojoj. När ska man få vila ut ordentligt? Verkligen N-Ä-R? Idag vaknade jag x antal gånger mellan 06.00 till 08.10 klockan ringde och var jättestressad varje gång jag vakna för att jag trodde jag försovit mig. Lagom trött när jag faktiskt skulle kliva upp. Sen var det bara att göra sig iordning inför den långa dagen med inspelning i skolan.

09.00 var det dags. Vi gick till skolan, larmade av, öppnade och fixade iordning. 09.30 kom skådespelarna. Ca 10.00 började vi med alla sminkningar (tack och lov hade vi en make-up-artist som fixade sånt!) och ca 10.30 kom vi igång med det seriösa filmandet. Sen körde vi på för fullt hela dan fram till ca 17.15, med endast en lunch och en fika paus. Detta innebar massor av springade (för både skådespelare och oss i filmcrewet), planerande, omtagningar, skrik och skratt. Det var sjukt kul men även intensivt som fan. Måste säga att våra spök/zombies var sjukt läskiga. Man blev typ rädd på riktigt. Riktigt riktigt bra skådisar hade vi iaf :) STORT TACK till alla dom!
Imorrn ska vi filma klart det vi inte hann idag, vilket är ca hälften eller mer. Dock kommer det nog gå lite fortare imorrn då det är många småklipp och bara tre personer som ska synas. Kommer nog gå bra det med :) Även om man blir sjukt irriterad på en del folk som inte kan engagera sig när dom borde så får det väl gå ändå. Antar jag.

Annars idag har jag inte hunnit med så mycket. Kommit hem, gått på ICA, tittat på Olof när han lagade mat, diskat och slagt sönder mitt stora favoritglas. Och duschat. Men är så gaaalet trött nu så jag orkar inte mer. Orkar inte hålla ögonen öppna nästan. Blir nog realtivt tidig kväll för mig. Får väl se om jag måste somna ensam eller om Olof tänker komma hem snart. Blir troligen få somna själv.

Hoppas iaf på att få sova ut ordentligt imorrn. Vi ska inte börja filma förrän 10.30 och efter några nätter (mornar?) med halvdålig sömn så vill jag få känna mig någorlunda utvilad iaf. Men det kommer väl hända i mina vildaste fantasier.

Men jag hoppas på att kunna få tag i lite bilder från inspelningen idag snart, så kanske några kommer upp här :) Fett kul vare!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0