Don't you worry what the bitter hearts are gonna say

Japp. Så vare en ny dag. Och jag är så sjuuukt trött. Men det är bara att ta tag i livet.

Idag har jag en sjuuuuukt galet lång dag i skolan. Börjar 09.05 och slutar vid 17.00. Lagom lång dag. Men får sovmorgon imorrn istället :) SKÖNT, och väldbehövligt. Efter skolan idag kommer det bli plugg, MÅSTE! Verkligen måååste.

Och igår kväll halv tolv kom jag på att jag och Olof hade 11 månader :D <3 Tänk vad tiden går fort ^^

Igår kväll bokade jag biljett till och från Uppsala så helgen blir bra iaf :) Men måste plugga som en tok kommande dagar. Men det äre värt. Kommer bli så skönt att komma dit och bara mysa med älskling. Tror för övrigt att jag håller på bli förskyld, något jag INTE har tid med så förhoppningsvis gör älskling mig frisk ;)

Just ja! Fick mail imorse att dom har skickat mitt pakt från ellos (det som jag beställde för flera veckor sedan, som skulle komma 10 dec!) så det skulle vara här på fredag :) förhoppningsvis redan tidigare, för jag hinner inte hämta det på fredag. Men har jag tur så! Annars får det vänta till på måndag. Men det är på gång iaf! :D

Men nu ska jag göra mig klar och springa till skolan. Måste dela ut en enkät innan jag börjar också!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0