Frickion Finally Wednesday! :D

Nu är det äääääääääntligen onsdag! Som jag längtat och väntat. Nu ska jag bara ta mig till Bollnäs, duscha och handla lite så kommer älskling ikväll :D Kommer bli så mysigt så :) hihi^^

Hittills idag har jag inte gjort nånting. Ätit frukost och suttit vid datorn är allt. Väntar på att bilen ska bli varm så Lars kan skjutsa hem mig, snäll som han är :) Ska strax packa klart det sista också, har nästan redan packat allt så det går fort.

Idag hoppas jag även på att bli lite uppdaterad på hur det bir på nyår från älskade Ell. Kan ju vara bra iochmed att nyår är på fredag x)
Jösses.. O.o Det är ju snart slut på 2010 :O ojoj.. mardrömmarna inför exams kommer börja snart tror jag. Hjälp. Vi stannar tiden nu på lovet. Kommer vara en galen sista termin ju! IB will kill me.

Menmen, nu ska jag hitta på nått ovettigt tills jag ska åka :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0