Gosh

Ska snart åka till stationen för att sitta på ett tåg i två timmar till Bollnäs. Taggar inte alls på biologiprov idag, kommer gå åt helvete.  Taggar inte den här veckan för den ligger på ungefär stressfaktor 2000. Dessutom har jag sovit dåligt som fan inatt, inte direkt ett plus i kanten.
  • Måndag: Åka hem, biologiprov, tvätt-tid, ICA
  • Tisdag: Skola + teater i sthlm (dvs ingen tid att plugga på kvällen då vi inte kommer hem förrän ca 00.00)
  • Onsdag: Skola, plugg + lite annat.
  • Torsdag: Skola, biologilabb + MASSA plugga.
  • Fredag: Skola, Plugga som en tok och fixa allt inför helgen.
  • Lördag + Söndag: Filma, filma, filma, filma HELA dagarna.
Känns som en otroligt givande vecka, där jag verkligen kommer hinna med allt. Att jag har 3 inlämningar nästa vecka gör ju inte det hela bättre. Känner verkligen att sammanbrott here I come! Om ni hittar mig i ett hörn nånstans vaggandes fram och tillbaka, bli inte förvånad.
Men nu läre jag dra till station!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0