Helg!

Så var det helg igen. Dra mig baklänges vad fort det har gått. Känns det var typ tisdag igår eller nått. Vart har veckan tagit vägen?

Det blir iallafall ingen lugn helg utan det blir TOK helg. Skriva massa massa TOK-essay och om jag (förhoppningsvis) blir klar med den före söndag lite world lit 2 eller independent study också. Hoppas faktiskt på att hinna med rätt mycket i helgen. Vill vara så klar som möjligt till på måndag när älskling kommer hit och vi ska ha myskväll/lilla julafton med varandra :) Därför vore det awesome att vara klar så man inte måste plugga på måndag också.

Nu ska jag försöka göra iallafall större delen av min TOK. Wish me luck! Och Olof, LYCKA TILL på tentan idag! Du är bäst <3 <3


Det här är våran TOK bok. Den är faktiskt intressant och riktigt rolig på sina ställen ^^

Kommer sakna den <3

 

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0