How come it is so hard?

Ja men halloj. Dålig bloggning av mig som vanligt. Sorry.

Idag klev jag upp 07.40 och gick till skolan för att kolla på lucia (det var obligatoriskt) även fast jag egentligen inte började förrän 11.50. Så jag kände mig duktig duktig. Sen gick jag hem, åt frukost (pastasallad, vilket det antagligen blir imorrn också då jag inte har köpt nått bröd), duschade och sen tillbaka till skolan vid 11 för att göra ett balanstest. Det gick sådär. Men fick en biobiljett för att jag var med så nu blir det bio nått tag! :D

Sen var matte, historia och biologi. Allt gick bajs. Vart så jääääääääääääääva irriterad på min biologilärare i slutet på lektionen så jag var typ 2 millimeter från att storma ut därifrån. Jag är sjukt trött på biologin. Allt vi gör är sitter och jobbar själva, vilket innebär att jag lär mig inte ett skit. Väldigt stabilt. Blir så arg på det.

Efter skolan sprang jag ner till stan och ungdomsmottagningen. Efter det skulle jag köpa julklapp åt mamma när jag ändå var där tänkte jag, men såklart glömde jag bort det. Så får bli en annan dag. Och på vägen hem såg jag att jag hade fått lite skumma kryptiska sms från älskling om hans julklapp till mig. Jag är SJUKT nyfiken. Helt GALET nyfiken. Vill verkligen veta vad han funderar på. Gosh att man inte kan läsa tankar.

Väl hemma så värmde jag matlådan som älskling lämnade (carbonara <3<3) så nu är den slut :( Önskar jag hade 4 lådor till, minst. Resten av kvällen spenderades med att jobba (klar för den här veckan) och sen math project. Jag har fårr uppskov på att skicka in den till imorrn, men tror fan jag skickar in den ikväll iaf. Kommer inte komma på nått mer jag ska göra på den iaf. Fattar nada. Lika bra att skicka in egentligen så kan jag göra Historical Investigation imorrn och på onsdag. Så får det bli TOK-essay sen resten av veckan. Ojoj vad jag inte orkar! Plus att jag ska hinna göra en labbrapport och ett first draft på world lit 2. Hur hur hur huuuuuuuuuur ska jag hinna? Nån gör nånting åt mig? Snälla? Bliiir så less. Nä nu har jag bestämt mig att lite tabeller, grafer och en kort introduction får duga till first draft. Orkar inte mer nu, och jag kommer inte få nått mer gjort imorrn ändå så. Nu skickar jag in det snart.

Snart tänker jag lägga mig också. Galet vad trött man blir av att kliva upp före 8.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Sluta klaga! Jag måste kliva upp före klockan åtta varje dag! Utom torsdagar för då kan jag kliva upp halv 9.

2010-12-15 @ 22:22:12
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0