I am hopeless

Det har varit en helt OTROLIGT långt dag. Flera gånger ikväll har jag fått för mig att det var tisdag kväll och trott att saker som hände imorse hände igår morse. Med andra ord, galet lång dag. Kommer sova så otroligt skönt inatt (hoppas jag). Vill inte ha en massa stressade drömmar och möten inatt igen iaf. Då blir jag tokig.

När jag tidigare idag (runt 17-tiden) bestämde mig för att sätta mig och jobba så gick det inte alls. För internet la SÅKLART av och vägrade funka på ungefär en timme. Så blev stressjobba också.  Känns som allt jag gör, gör jag stressat nu förtiden. Men blev iaf klar med jobbet för denna vecka. Har även duschat, tvättat, handlat, hämtat ut kläder och lagat mat idag. Kul liv. Borde egentligen ha dammat också för det är GALET dammigt överallt. Men orkar inte. Är för trött. Nån kan ju faktiskt damma åt mig? :D

Blev inget Greys idag heller. Får bli en annan dag. När jag hinner. *suck* Imorrn hinner jag ju verkligen inte iallafall. Först skola från 10.15 - 13.30, sen vid 13.30 åker alla IBare till Stockholm och går på teater "Onda Sagor" av Pär Lagerkvist. Ska bli kul även om vi inte kommer hem förrän sent på natten. Jag kommer somna och snarka på bussen, garanterat.

Men nu ska jag nog dra mig mot sängläge innan jag somnar sittandes.

Puss

Min snygga tröja som jag hämta ut idag! (fast tröjan jag fick av älskling är MINST lika snygg, om inte snyggare)

Kommentarer
Postat av: Anna

HALLÅ! Lägg ut bild på Olof-tröjan då :o

2010-12-07 @ 11:37:39
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0