I know that distance is a factor but I stretch as often as I can

Återigen en såndär trevlig dag med massa plugg att göra. Fram till onsdag kväll kommer jag inte ha annat att gör faktiskt.

  • Historical Investigation - deadline 16/12 (idag)
  • TOK-essay - deadline 19/12 (Söndag)
  • Independent Study - deadline 22/12 (Onsdag)
  • Biologi Lab Report - deadline 22/12 (Onsdag)
  • World Lit. 2 - deadline 22/12 (Onsdag)
Lite att göra kanske? Hatar det här. Har inte en enda ledig stund känns det som. Hur ska jag hinna? Min räddning kommer antagligen bli tisdag (21/12) då vi har kom-i-kapp dag. Blir typ heldag av att BARA plugga sånt som ska in på onsdag. Vilket roligt nog (som ni ser) bara är tre saker.....

Fast tror nog ändå TOK-essay är värst. Den är ett rent helvete. Bara massa ordbajs (eller ordfekalie kanske?) som man inte fattar ett dugg av. På den sorgliga sidan hade vi våran allra sista TOK-lektion idag. Lite tråkigt faktiskt, aldrig nån helklass-lektion mer.

Idag fick vi även våra filmer som vi ska göra Oral Presentation på. Jag fick en från 1996 som heter Fargo och har Peter Stormare med. Hoppas på att den är bra! Den verkar ha fått bra kritik så. Jag ville egentligen helst ha Big Fish som är av Tim Burton (<3) men det försvann på 2 sekunder. Men Fargo var mitt andrahandsval så jag är rätt nöjd ändå :) Har hellre den än en japansk Godzilla från 1954 x)

Resten av kvällen ska jag spendera med Historical Investigation och lite TOK-essay om jag hinner/orkar. Annars kommer jag ju sitta med den hela helgen iallafall så. Fast imorrn kväll läre det bli en paus då det kommer lite trevligt folk man inte träffat på länge hit :D Kommer bli riktigt kul!

Men nu måste jag ta tag i livet (läs: Plugget)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

FIXA MIG?! Skojar du eller? Jag brukar kliva upp typ en halvtimme innan bussen går!

2010-12-16 @ 21:25:04
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: Anna

Pft jag sminkar j´mig en, max 2 gånger i veckan. Plus så kliver jag aldrig upp före 6, min klocka ringer inte ens före sex. Och dom gånger jag börjar åtta så kliver jag upp kvart i 7 (alltid) och bussen går faktiskt kvart över 7 ;)

Och hur lång tid tar det att fixa håret då? 2 minuter typ.

2010-12-17 @ 07:58:37
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0