I was made for loving you baby, you were made for loving me.

Imorrn är det ÄNTLIGEN Onsdag och älskling kommer hem om allt går som planerat (vilket jag verkligen hoppas).

Mamma och jag var in på Ljusdal igår, hittade ingenting förutom nödvändigheter som linsvätska och skyddsfilm till mobilen (som jag fortfarande inte satt dit för jag vågar inte, tänk om det blir bajs?). Plus att jag kom på att jag måste köpa linser också vilket med andra ord gör mig ca 7-800 kr fattigare. KUL. Inte. Jag som ville shoppa i Gävle på torsdag. Kommer ju inte gå (eller kanske litelite om jag har tur). Får hoppas på att det inte finns en massa snyggt att köpa helt enkelt x) Sen åkte vi iaf till min morbror och fikade lite. Satt och pratade med kusin en del, trevligt inte ofta man hinner med sånt, och kikade på tv. Sen blev det hemmakväll bara, med lite Ben & Jerrys också :)

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Duscha är det enda jag har inplanerat. Blir nog mest sitta vid datorn och göra ingenting samt invänta morgondagen. Tycker fortfarande det kan vara Onsdag idag iställer för imorrn.

Men nu måste jag leta reda på frukost innan jag svälter.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Dåliga tider..

2010-12-28 @ 14:28:36
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill också till Gävla och shoppa! Eller helst stockholm men dit kommer jag inte än på ett tag.. Men det finns INGENTING i Hudik!

2010-12-28 @ 14:30:57
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0