If tomorrow never comes

Jag har tröttnat på Historical Investigation. Har suttit sen typ kvart över fyra och har inte fått ner så mycket. Är typ klar med Summary of Evidence. Har börjat på Evaluation of Sources och lite på Analyzis. Men så mycket mer än så har det inte blivit. Och jag har ingen aning om hur jag ska göra Analyzis. Så om nån vill göra det här åt mig så får dom mer än gärna göra det. Jag tror nästan jag ger upp för idag och fortsätter imorrn efter skolan och mailar in på kvällen nångång. Så får det bli. Jag behöver vädra hjärnan från Brezhnev doktrinen, Stalin och allt vad som har med historia att göra.

Så nu blir det nog lite Las Vegas. Sen blir det nog rätt tidigt isäng ikväll. Börjar 8 imorrn och är galet trött redan. Plugga och frysa tar på krafterna ordentligt. Får se om jag kanske tar en dusch också senare. Tog visserligen en imorse men jag fryser så förbannat så det vore inte helt fel. Eller så kryper jag bara ner under täcket med min Paradisask och Las Vegas. Fan vad jag kommer bli tjock... >.<

Aja. Nu har jag klagat lite. Nu ska jag göra nått annat.

Puss

Kommentarer
Postat av: linnea

själv så har man ingen paradisask :( *ledsen

2010-12-15 @ 20:50:38
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: Anna

Verkligen SÅ sant att man blir trött av att frysa! Sjukt trött blir man!

2010-12-15 @ 22:25:59
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0