I'm addicted to you

Söndag. Har varit dålig uppdatering i helgen, men vill inte sitta vid datorn en massa när jag är med älskling :)

I helgen har vi kikat på Harry Potter filmer. Eller ja. Jag sov genom halva 1an för jag var så trött i fredags. Sen skippade vi 2an för ingen av oss gillar den så mycket. 3an såg vi igår, sen sov jag genom typ hela 4an. Bra jobbat av mig. Men är man trött så är man. Idag blire 5an iaf! Den ska jag minsann se, så det så!
Igår var jag och älskling på stan också. Och söt som han är köpte han en t-shirt åt mig :D Awesome var den! Love it! Vi sprang runt där nån timma sen gick vi och åt på China Garden. MUMS! Deras buffé är ju grymt awesome måste jag säga. Yummie Yummie :)
Idag har vi inte gjort mycket alls. Snarare ingenting. Varit hemma och chillat bara. Gick till ICA en sväng för att inhandla middag, men det är allt. Lövbiff, hemmagjord klyftpotatis och bea-sås blev det, återigen MUMS! Hihi :)
Imorrn bitti åker jag hem till Bollnäs igen, men blir en vecka med hel massa saker att göra så kommer inte ha tid att ha tråkigt. Math Project, Historical Investigation, TOK-Essay, Final Production och en hel del annat står på schemat. Bara att kämpa på. Usch.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0