I'm trouble

Dålig uppdatering av mig senaste dagarna. Sorry, men har haft galet fullt upp. Plus att man ska försöka hinna vara mysig med älskling.

Igår så var det en lång dag. Började skolan 8 och gick till 12. Sedan måsta man stanna och fixa klart storyboard och shotlist i sista minuten. När det var klar åkte jag och Hanna hem till henne och lagade mat/bakade inför idag. Det blev ca 6½ glasslådor med pasta & köttbullssallad och de torraste, mest smaklösa kakorna någonsin. Men salladen såg rätt mumsig ut så alltid nått. Sen vid 19 kom jag hem och fick panik över att vi inte hade tillräcklig med skådespelare så jag gick som ett argt bi hela kvällen (stackars älskling, Förlåt! <3). Men lugnade ner mig lagon till att vi skulle sova.

Så idag ska vi filma. Hela dan. Mellan 09.00-18.00 ca. Lite mindre eftersom vi ska öppna skolan, stänga skolan, ät mat och fika. Men blir ändå en sjuukt lång dag. Kommer vara helt slut ikväll. Så är det en likadan dag imorrn också. Hur ska man orka? Plus att min sovmorgon på måndag inte existerar pga det jävla luciatåget.

Men nu ska jag vara på skolan fit for fight om 20 min så läre skynda mig!

Puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Aww, tack så mycket! :D Vad bra att ni känner så :)!!

2010-12-11 @ 19:32:37
URL: http://evelinavonseth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0