It's the climb

Alltså vad är det med vädret? Snöar HELA tiden. Och snöar det inte är det -30 grader. Jäkla vinter. Hatar vinter. Usch.
Mamma och jag tog oss till Ljusdal igår, så det blidde bio. Änglagård - tredje gången gillt, var awesome. Visst den kanske inte var lika bra som 1a och 2a filmen, men den var fortfarande grymt bra :) Älska Änglagård-filmerna <3 Så otroligt mysiga filmer! Man blir alltid så glad av dem :)

Idag ska vi troligen åka och hälsa på min kusin och mina kusinbarn. Dock är det ju som sagt snöstorm så får väl se om vi tar oss från gården först. Men håller tummarna!

Jag klurar fortfarande på hur jag ska göra vissa grejer på mobilen (typ radera en app jag laddat ner) Men sånt löser sig med tiden :) Rolig är den iallafall och det känns verkligen helt okej :) Nöjd tjej.

Jag tycker iallafall det kan ta och bli onsdag nupåengång, så älskling kommer hem nångång. Saknar honom ju. Kom hem nu!

Nu ska jag äta frukost eller ja, frukost och frukost, typ frukost lunch aktigt. Nånting.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0