Massage - Ja tack!

Alltså den som kommer hit och ger mig massage får seriöst en tjuga. Det är galet svårt att massera sig själv runt skulderbladen. Man kommer ju liksom inte åt. Det är inte lika skönt när man gör det själv heller. Hela min vänsta axel och mitt vänstra skulderblad gör ont och är jättespänt. Hatar det. Vred huvudet på nått konstigt vis nyss med huvudet också så det gjorde sjukt ont under skulderbladet.. Hur normalt är det liksom?

Nu har jag iallafall skickat in min TOK-essay, skrivit ungefär 780 ord på WL2 (den ska vara mellan 1000-1500) och sitter just nu och kikar på Independent Study. Har ändå fått lite gjort idag. Eller ja. TOKen var ju typ klar i fredags och WL2 är det enda jag egentligen gjort idag x) Har bara skrivit in lite till i Rationale på IS samt gjort en title page. Ääääh jag har varit duktig ändå *klapp på huvudet*

Nu ska jag göra klart min title page och se om jag orkar nått mer annars ger jag upp livet för idag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0