Pizza eller inte pizza?

Dagens stora fråga är: Vad är användbart och börjar på E? Samt vad ville jag ha i söndags?... detta är ledtrådar till mina julklappar som jag ska få av älskling. Men jag kommer inte ALLS på vad det är. Vad sjutton är nånting ANVÄNDBART på E? Jag har redan kommit fram till Eltandborsta, Ekolod, Elvisp... Men inte det rätta. Blö. Förslag?

Min andra stora fråga just nu är: Pizza eller inte pizza? Jag är egentligen för fattig, men jag är sjukt sugen och orkar inte laga mat. Så en nr 19 skulle sitta finfint. Jag bestämmer mig efter att Olof ringt (sitter och väntar på det nu).

Idag har skolan varit tråkig (typ iaf). Fick även veta att på torsdag har vi våran allra sista TOK-lektion :'( Men då ska vi fika! Kommer faktiskt sakna TOKen. Den är rätt kul även om den är jobbig (och sålänge man slipper göra presentations och essays i det). Efter skolan gick jag, Hanna och Rebecca ner på stan för att handla julklappar. Jag köpte till min moder och till en viss söt person till. Så nu är jag helt klar med julklappsköpen. Skönt det. Det var iallafall SJUKT kallt att gå på stan i typ -21 grader. Inte roligt. Vill ha sooommar <3

Nu ska jag ta den sista biten från översta lagret på min Paradis-ask (utom romrussinen men dom smakar fekalie så dom räknas inte.)

Puss

Kommentarer
Postat av: elin hedblom :)

Ja ett ekolod tror jag iaf ;) de borde du ju ha användning jämt av eller? ;)

Andra saker på E

edward sharpe & the magnetic zeros.

ekorrar.

element.

emmaboda-festivalen.

eyeliner.

ensamhet.

ejes choklad.

extrapris.

edward scissorhands.

ekologiska grejor och människor.

esteter (en del i alla fall).

eftersex-mys.

efterfester.

eftermiddagar.

engångs-ligg

Elbil

hahahahahah xD

2010-12-14 @ 17:50:50
URL: http://elieen.blogg.se/
Postat av: elin hedblom :)

fekalie + diarré + bajs! = dagen talk

2010-12-14 @ 17:51:39
URL: http://elieen.blogg.se/
Postat av: linnea

experthjälp? =D

2010-12-14 @ 18:07:46
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: Nathers

Hihi, jag vet vad du ville ha i söndags! Jag har redan pressat Marco på vad jag ska få av honom i julklapp, så jag vet om det redan, haha ;D (stört kontrollbehov) Så vet jag att du och jag kommer få en likadan klapp i alla fall, kanske olika färger, minns inte.

Jag lovar att du kommer älska presenterna i alla fall! :D

2010-12-14 @ 21:00:04
Postat av: Olof

hahaha ^^ Jah tycker Elin är på rätt spår här! ^^ Ett engångsligg ska du få baby! ;) <3

2010-12-15 @ 09:47:46
Postat av: linnea

sv: haha! ja jag tycker också att det är spännande x) syns på fredag då? =)

2010-12-15 @ 12:50:51
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0