Saturday

Morrnmorrn!

Igår gjorde jag en hel del faktiskt. Jag skrev klar min TOK-essay (eller ja jag ska kolla igenom allt igen imorrn och så, men den är typ klar tror jag). Sen kollade jag på massa Las Vegas och dog lite på säsongsavslutningen på säsong 4! Sen kom Elin, Kajsa och Camilla hit, och ännu lite senare kom Linnea, Emma, Erica och en kompis till dom :) Vi hade trevligt en liten stund innan vi drog på Gymnasietranan.

Kul att träffa tjejerna, mindre kul på tranan. Mycket värdare med vanliga "vuxen"tranan. Det var ALLDELES för mycket folk på dansgolvet hela tiden, man kunde knappt röra sig. Och folk knuffades, med flit, hela tiden. Så jag blev rätt arg på typ allt och alla som gjorde det och knuffades tillbaka. Var nära att jag höll på slå ner en brud som höll på extra mycket. Men Elin stoppade mig x) Lika bra det kanske. Sen blev det Max och mozzarella sticks. Samt så stal jag Elin & Kajsas strips (A) hahaha. Sen gick vi hem till mig innan dom skulle åka hem allihop. Trött som fan var jag och somnade typ direkt.

Idag är jag trött. Men det ska bli WL2 plugg idag hade jag tänkt. Lika bra liksom. Men först ska jag duscha, äta frukost och kolla på 2 första avsnitten i säsong 5 av Las Vegas ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: elin

Vuxen tranan here we come ;) 25:an nästa :D

Du får gärna sno mina strips igen, plus att du

åt av min hamburgare^^ hihi Love you! <3

Nu ska jag också plugga -.-

Suuuuuuuuuuck. Snöstorm = snöa in! Hoppas! :D

2010-12-19 @ 13:35:17
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0