Sista dan i skooolan :)

Äntligen sista dan i skolan! Gillar att jag "bara" har tre deadlines idag också. Kul. Men det för bli som det blir. Kommer säkert bli sen också, eftersom snön bara fortsätter komma och jag ska åka tåget 08.19 från Järvsö (ja jag är i Järvsö just nu) till Bollnäs. Undra just hur sen jag blir? Spännande.

I måndags kom älskling till mig och vi bytte julklappar samt myste och åt carbonara ^^. Han fick 800krs presentkort på GameStop och ett pennfack med lite pennor (eftersom han lyckats tappa bort sitt) av mig.
Jag fick äntligen veta vad alla ledtrådar var!
Nånting användbart på E: Etui att ha kort/pengar i :D
tNånting skönt: Ett hjärta man kan knäppa nån metallplatta i så blir den jättevarm :D
Något jag ville ha i söndags (den 12/12): Tofflor man kan värma i mikron så dom blir vaaarma :D
En ersättare: En supersöt nalle man kan värma i mikron så den blir varm, som dessutom luktar lavendel :D

Helt underbara presenter ^^ Speciellt eftersom jag inte haft en ordentligt plånbok/etui på flera år, samt att jag fryser ju jämt. TACK älskling <3

Igår var jag i skolan och hade kom-i-kapp dag. Jag gjorde film och biologi. Gick väl sådär. Sen var det IB Christmas Party och det var supermysigt :) Lanker kom dit och överraskade också ^^ (jag visste att han skulle komma, men inte nån annan). Sen gick jag och skulle tvätta, men tvättstugan funkade ju inte som den skulle och allt blev bajs, så jag åkte hem till Järvsö. Där satt jag och pluggade hela kvällen, med både film och biologi. Blev väl någorlunda klar med biologin iaf och filmen får fan duga, jag orkade inte mer. Så nu anser jag mig klar. Den får duga.

Idag har jag sjukt mycket jag ska försöka hinna med. Jag ska ta mig till Bollnäs, fika med klassen, gå på julshowen, gå på stan och köpa hårfärg, gå hem och packa, diska, se till att allt är avstängt osv, sen ska jag åka till Forsa, färga håret, ta mig hem till Järvsö och göra WL2. Vet inte riktigt hur jag ska hinna allt eftersom jag hade tänkt att åka till Forsa vid 13.11 och jag kommer inte till Bollnäs förrän vid 9 (om jag har tur) och slutar inte förrän typ 11. Blir en stressig dag. Men jag SKA hinna. Jag måste. Wish me luck.

Idag är det ju tillochmed dan före dan före dopparedan O.o Jösses vad fort tiden går. Det känns inte alls som det ska vara julafton på fredag. I mitt huvud är det kanske oktober, november än. Hmm. Efter man är. Eller så är det bara för att julkänslorna inte vill finnas.

Aja nu måste jag göra mig klar och så tills mamma ska skjutsa mig till tåget.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0