Study hard, party harder?

Jösses vad jag är trött på att plugga, och då har jag knappt gjort nått. Har gjort klart TOK-essay (ändrade typ en mening från i fredags) och sen har jag skrivit typ 470 ord på min WL2 men det är allt jag gjort på HELA dan. Usch vad less jag blir. Måste verkligen sätta fart med WL2 nu så jag kan kolla över Independent Study idag också. Men efter klockan 20.00 ikväll tänker jag inte göra ett skit mer förrän på tisdag, eller eventuellt lite imorrn eftermiddag när jag väntar på att älskling ska komma. Vi får se. Men fram till 20.00 idag är det plugg som gäller. Så det så.

Gillar även hur mycket sunk-dag jag har idag. Mjukisbyxor, stor grå t-shirt och håret i nån slags konstig boll. Men idag orkar jag inte.

Min huvud/nackvärk har börjat släppa, just nu känner jag mig bara seg och lite halvluddig i huvudet. Taggar lov som fan! Då kanske man slipper all stress en liten stund.

Men nu måste jag fortsätta skriva WL2! (jävla tjat på mig jag vet, men mitt liv består just nu till 95% plugg)

Puss

Saknar älskling <3 Imorrn imorrn imorrn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0