Tänd ett ljus och låt det brinna

Det är fan tredje advent idag ju. Hade jag helt glömt bort. Tjejen utan julstämning är ju jag det så kanske inte så konstigt egentligen. Har ju dessutom varit helt fokuserad på att filma sedan jag vaknade. Har inte gjort annat hela helgen typ. Ont i kroppen har man fått också. Och frysa av tårna trodde jag att jag skulle göra. Menmen, nu äre klart (till stooooor del) så! Nice. Har ju även varit massa kul.

Älskling har åkt hem också. Eller han borde sätta sig på tåget ungefär nu. Eller nått. Inte kul alls. Känns inte som jag hunnit träffa honom nå vidare mycket alls sen han kom hit och han har ändå varit här sen i tisdags kväll... :( Jag har varit i skolan om dagarna och även hela helgen har ju gått åt till skolarbete. Och på kvällarna har jag antingen varit så trött att jag knappt orkar hålla mig vaken eller varit sur som en gris på saker/folk (inte han dock, men det var väl han som fick ta smällen.. Sorry babe <3) eller så har han varit med andra. Känns inte alls som man hunnit med någon kvalitétstid med varandra.. :( Hade verkligen velat det. Och nästa helg är det helt omöjligt för mig att åka dit för jag har massa deadlines, samt att han har tenta på måndan.. Vet inte riktigt vad jag känner just nu. :'(

Resten av kvällen läre väl antingen gå till att plugga eller så får det bli Las Vegas eller liknande. Antagligen Las Vegas.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0