Where is your boy tonight? I hope he is a gentleman

Jösses vad det har snöat senaste dagarna. Är hur mycket snö som helst ute! Fast på den positiva sidan har det ju inte varit -20 grader kallt iallafall. Idag snöar det också, men ändå är det typ -12. Hmm. Aja, that's life.

Satt uppe till typ 1 inatt och kollade på Las Vegas. Så jag drömde om skor, Danny, Delinda, Mary och hela den högen och massa konstigt. Skor var en otroligt stor detalj måste jag säga. Men lite kul var det också :)

Idag är det sista riktigt skoldan. Har mina sista tre lektioner för den här terminen sen är det typ slut. Går visserligen två dagar till, men tisdag och onsdag räknas inte riktigt. Men ska bli sjuuuukligt skönt med lov måste jag säga. Längtar ihjäl mig.

Idag kommer även älskling hit vid 7 tiden ikväll! :D Så ÄNTLIGEN får jag veta vad nånting användbart på E är. Samt de andra sakerna jag fått ledtrådar om men inte fattat ett dugg av -.-. Spääännande! Dessutom ska jag tvinga honom att göra Carbonara (A) Jag älskar den verkligen. Så jääävla gott. Ingen underdrift.

I övrigt är jag GALET trött på att ha ont i vänstra axeln. Och nacken. Och under skulderbladet. Fan tredje dan irad nu. Känner mig helt mör på den sidan, fast ändå stel. Makes sense? Not really. Dör om det inte går över snart.

Nu ska jag äta frukost och fixa mig till skolan (klä på mig och torka håret med andra ord)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0