You were the last good thing about this part of town

Skolan är slut. Iallafall lektionsmässigt. Imorrn är det kom-i-kapp dag. Jag har utvecklingssamtal imorrn också.. Spännande. Undra hur det kommer gå x) Märks väl. Sen på onsdag är det bara lite fika med klassen och julshowen sen är det slut helt för iår. Galet vad fort den här terminen har gått! Känns som det var nyss jag kom tillbaka från Uppsala och skulle börja skolan igen. Men det var det inte.
Nästa år har jag fan mina exams... O.o Det kommer bli en crazy jobbig vårtermin. Speciellt en crazy jobbigt månad i Maj. Förhoppningsvis kommer det gå bra dock. Håller tummarna!

Just nu sitter jag hemma i datastolen, inlindad i en filt och väntar på att klockan ska bli 19 så Olof kommer hit och lagar mat åt mig (hihi). Fast mest tycker jag han bara kan komma hit och vara mysig! Imorrn åker han till Luleå för att fira jul så kommer inte träffa honom förrän nångång efter jul och innan nyår (inte så länge jag vet, men det känns länge). Ikväll ska vi ha lite myspys och byta julklappar med varandra. Även om han redan vet vad han ska få så har jag iaf en liiiten överraskning till honom ^^.

Igårkväll hade jag värsta barnmyset med mig själv. Tittade på först ett tecknat avsnitt av Pippi Långstrump, sen tittade jag på samma avsnitt (Pippi flyttar in i Villa Villekulla) fast den otecknade (riktiga). Sen tittade jag på avsnittet "Pippi firar jul" för att komma lite i julstämning. Det funkade inte. Men så kan det vara. Mysigt med Pippi ändå ^^

Nu ska jag kolla på lite Las Vegas för att fördriva tiden :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0