And why can't you just hold me

Måndag. Ny vecka. Massa planer. Idag är det skola och sen plugga och jobba som fan som gäller. Imorrn är det skolan och plugga som gäller. Lika onsdag. För på torsdag åker jag till SACO-mässan och kommer inte tillbaka till Bollnäs förrän söndagkväll. Och min WL1 måste vara klar på onsdag eftersom den ska in på fredag när jag inte är här. Och jag måste vara typ klar med min biologi labbrapport som ska in på måndag. Så nu blire plugga plugga plugga som fan när jag kommer hem från skolan kommande dagar. Har inte tid att slappa.

Taggar SACO som fan, gratispennor och andra gratis saker <3

På onsdag blir det nog middag på tranan med Anna också, eftersom hon äntligen är 18 och hon ska ändå sova här eftersom hon ska med på SACO :)

Men nu ska jag käka frukost och fixa lite.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0