Ännu tröttare tjej..

USCH! nu har jag inte sovit ordentligt på två nätter och det känns. Igår vaknade jag ju som sagt 6 och kunde inte somna om. Idag blev jag först väckt av hunden vid 6 tiden, somnade om (dock inte lika bra, och har man vaknat en gång sover man inte lika skönt som innan), blev väckt igen av en vild lillebror som tjatar på Pernilla att han ska få väcka mig och trots att Pernilla säger nej kommer han in och vill väcka mig. Lyckas övertala honom att låta mig sova, somnar om och sen vaknar till och från av att lillebror är pigg, glad och pratig. Klev tillslut upp vid 9.

Dagen i Gävle igår blev lyckad, köpte en ny tjocktröja, ny BH, galet lång halsduk och vantar. Plus att mamma köpte nya (dyra!) jeans åt mig. Glad tjej! Vi åt kinamat och hade det trevligt. Åkte hem vid 14.10. Kom till Ljusdal vid 16-tiden och blev hämtad av pappa. Sen åkte vi hem och hade lördagsmys. Kollade på Mysteriet på Greveholm med syskonen, dom älskade det (vem gör inte det) så blev många avsnitt irad. Alla la sig tidigt för alla var minst lika trött.

Idag kollade vi klart på Mysteriet på Greveholm och sen var det kalas. Tårta och kakor och jag glömde min godispåse (tror för den delen att vi glömde alla godispåsar.. IGEN. Samma sak varje gång) Efter kalaset for vi in till Ljusdal och julskyltningen. Var där en liten stund, träffade tomten, scouter och lite annat folk. Sen tog jag bussen hem till Bollnäs och nu sitter jag här och väntar på att Lars ska höra av sig. Borde plugga också, men mitt huvud är verkligen inte med på noterna, så det får bli imorrn.

Men nu ska jag försöka bestämma om jag ska käka Maxmål eller bara ta nått här hemma.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Maxmål såklart! ;)

2010-11-28 @ 19:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0