Everyone has a secret.

Lång dag. Riktigt lång dag. Och att jag fått för mig flera gånger att det är måndag gör inte saken bättre. Men som tur va så äre torsdag och det är bara en dag (4 skoltimmar) kvar tills det är helg! Skönt. Men borde egentligen plugga, plugga, plugga i helgen. Men det tänker jag inte. Men troligen imorrn eftermiddag. Men på lördag blir det Gävle och sen åker jag till pappa och sover där till söndag.

Nu måste jag egentligen gå och handla mat. Men det är kallt och jobbigt. Men jag borde. Ska gå, snart. Snart.. (A)

Och jag är trött på att det blir mörkt såfort man kommit hem. Man hinner ju inte med nånting medans det är ljust längre. Blä. Ge mig sommar och värme igen!

Nu ska jag försöka dra mig mot ICA... Snart.

Puss

Kommentarer
Postat av: elin

Hahaha du är så jävla skööööön! :D Dra på ica snart.. Mhm snart ja men snart.. Nu snart ;) Hahaha <3

2010-11-25 @ 16:28:32
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0