Fredag Already?

Redan fredag. Fan vad den här veckan har gått fort. För fort. Känns som den bara flög förbi. Har iallafall två och en halv dag kvar med älskling innan jag måste åka hem igen. Vad som händer under de dagarna får vi väl se :)

Idag kommer iallafall Olofs föräldrar hit och vi ska på Bauhaus och Ikea, älskling ska äntligen få en dörr till sitt rum ^^. Och ikväll ska vi på Kinaresturang och käka mumsig mat :D Blir nog en riktigt mysig dag tror jag :)

Gårdagens bowling gick awesome, jag vann två av tre serier och kickade lite honey-ass som jag lovade ;) Första serien vann jag med 1 poäng, andra vann jag med 26 poäng och den tredje vann han med 3 poäng. Rätt jämnt ändå. Men är man bäst så är man ;) Kul som fan vare iaf! Bowling är askul.

Nu ska jag bara vänta på att älskling ska komma hem, han sluta vid 12 så det borde bli inom en halvtimme. Sen får vi se när Olofs föräldrar dyker upp :) Känner att det är en riktigt bra dag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0