Friday in my heart

Sitter i Uppsala hos älskling och tar det lugnt. Han är i skolan och slutar inte förrän vid 17.00. Så blir väl ta det lugnt, spela sims eller liknande för mig. Har ju inget bättre för mig direkt så :)
Sacomässan igår var AWESOME. Fick massor av information från Uppsala och Stockholms Universitet om deras Juridikprogram. Samt massor från polisen och kriminalvården :) Ska bli spännande att läsa och gå igenom sen! Plockade på mig en del gratisgrejer också. 10 pennor, en överstrykningspenna som ser ut som en liten ficklampa, godis, 4 tygpåsar, 1 linjal samt massa andra småsaker. Jag och Anna var klar med det vi ville kolla på före 12 (vi kom dit halv 11 och skulle åka 14.30) så vi gick och satte oss vid picknick området, åt våran lunch fast vi inte var hungriga och pratade. Och sen dök det upp en manskvinna och så spenderade vi en hel del tid på att studera och försöka klura ut om det var en tjej eller kille. Vi kom fram till att vi var ungefär 90% säker på att det var en kille.
Sedan åkte vi till centralstation och därifrån tog jag tåget till Uppsala och älsklingen min :) Sen tog vi det bara lugnt igår, kikade på film, åt carbonara och myste.
Idag sov vi till 11.30 och sen var Olof tvungen att åka till skolan. Så som sagt blir det en lugn eftermiddag för mig.
Imorrn ska vi iallafall på Harry Potter och dödsrelikerna del 1! :D kommer bli suuupermega awesome!!! Hoppas på att det ska vara mycket detaljer från boken med eftersom den är uppdelad på två. De senaste filmerna har ju tagit bort en hel del viktiga detaljer och ändrat saker man verkligen sett framemot att se. Eller lagt till scener som inte alls ska vara med. Inte för att de filmerna är dåliga, men dom hade kunnat vare bättre.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0