Harry Potter <3

Jag älskar Harry Potter. Jag verkligen älskar böckerna så himla mycket. Förstår inte hur dom kan vara så bra?! Och att dom är lika bra varje gång. Och jag tror nästan att sjuan var bättre nu än sist jag läste den. Snyftade/grät mig genom större delen av den. Så himla fin, sorglig, bra, spännande... ALLT som en bok kan vara är den. Ge mig fler böcker! Varför ska en bra bok alltid ta slut så förbannat fort?.. Nu kommer jag vara helt insnöad på Harry Potter och den världen, och vilja prata och diskutera och bara allmänt vara inblandad i allt som har med HP att göra.. Men går det? Nej. Jag har skola, läxor och en hel massa annat som ska göras.

Jag har tillochmed sjunde boken på både svenska och engelska. Har nyss läst den på svenska. Kanske ska ta och läsa den på engelska snart? :D om jag ändå hade tid...

Men nu ska jag dra mig mot sängen och förhoppningsvis drömma lite Harry Potter äventyr. Gjorde det igår natt (blandat med en massa annat konstigt) så varför inte en natt till? :D

Puss

Kommentarer
Postat av: linnéa

eragon<3 :)

2010-11-26 @ 09:32:10
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0