Helvetes äckel Ybuss, Swebuss och SJ -.-'

Dagen har varit rätt stressig. Började med engelska, sen historia. Sen svenska och film. På filmen skulle vi gå på en föreläsning som Orvar som ledde filmkrönikan i SVT hade om film. Var asintressant men jag var tvungen att gå ifrån tidigare för jag hade tid och ungdomsmottagningen. Efter det så gick jag till station och mötte Anna.

Hittills har vi varit på ICA och handlat mat inför SACO imorrn :) Gonna be fun fun! Kl 8 har vi bord bokat på tranan och ska käka. Blir ingen utgång dock, ska ju upp typ 05.45 imorrn.

I övrigt är jag FETT arg på YBUSS som verkar ha slutat med 19.10 bussen från Uppsala. Och så är jag fett är arg på Swebuss som verkar ha fullt på den (på söndag alltså). och SJ är så jäävla dyrt och LURIGA. Här hittar man en tågresa från uppsala till gävle för 76 kr, som hittat liksom, men för att få sittplats måste man betala 43 kr extra. JÄVLIGT onödigt. BLIR så ARG! grr... så nu är jag fattig. Som fan. Jävla skit. Och jag får inte pengar på ett tag. USCH. (jag har visserligen 2000 som ligger, men dom ska jag helst inte röra. Får bli kris kris pengar)

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0