Hiss & Diss

Kör på en hiss & diss såhär på kvällssidan.

Hiss

  • Tv-serier man kan förlora sig i
  • ICAs päron/äpple bubbelvatten
  • Kvarlämnat godis man glömt bort

Diss

  • Höstlov som tar slut
  • Sitta ensam och vara bitter
  • Inte kunna kontrollera sina känslor

I övrigt har jag inte gjort ett skit ikväll. Endast kollat på Las Vegas, ätit bacon & makaroner, mumsat godis och duschat. Och känt mig bitter såklart. Tack och lov att jag kan förlora mig i Las Vegas och glömma allt ibland. Och har man tur får man se riktigt konstiga avsnitt ibland ;) Typ folk som flyger av tak, folk som slåss om en död killes "black book" och så vidare. Kan vara riktigt underhållande.

Är sjukt otaggad på skolan imorrn. Skönt att börja 11.50 dock. Slutar visserligen 16.00 men det kan jag stå ut med eftersom jag börjar så sent. Ska däremot bli nice att hämta ut mitt nya ID-kort imorrn innan skolan. ÄNTLIGEN slipper jag det där jag är typ 12, har kort hår och glasögon. Har fått måååååånga undrande blickar över det kan jag ju säga. Så det är väl ungefär det enda jag är taggad på just nu. Annars kommer veckan bara bestå av GALET mycket plugg. Engelska oral på fredag, WL1 ska in på torsdag och sen kommer någon annan lärare säkert packa på oss nånting mer också. Så måste jag ta tag i biologi-grejen vi gör också. Blä. Aja det får gå som det går.

Nu ska jag klä på mig nått, kolla på mer Las Vegas och sen sova!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0