I say love, it is a flower and you its only seed

Håller på tvätta, laga mat och göra WL1 på samma gång. Ska även försöka hinna äta maten. Men det ska nog gå bra! Tänkte försöka bli klar med WL1 så snart som möjligt så jag kan fokusera på labbrapporten nästa vecka. Och så måste jag göra engelskan imorrn och på torsdag. Måste verkligen planera allt jag gör nu. Ska hinna jobba den här veckan också. Tack och lov så har jag bara 5 intervjuer per vecka att göra nu så det ska nog gå rätt fort.

Imorrn ska jag även försöka lära mig att virka amigurumis för att få CAS-timmar. Och efter det ska jag och Rebecca kolla på Robin Hood: Prince of Thieves. En av de bästa filmerna ever. Och den ultimata Robin Hood filmen.

Nu har Brian även flyttat in i sin egen lägenhet och det kommer nog kännas rätt tomt att somna helt ensam ikväll. Har ju senaste två veckorna haft antigen Brian att prata med eller Olof bredvid mig. Men man är väl tuff och klarar sig ändå. Även om det hade varit 73289478 gånger mysigare om Olof sovit med mig. Längtar till nästa torsdag <3

Vart sjukt less på Ellos när jag kom hem också. Kollade på min beställningsinformation och då stod det helt plötsligt att klänningen skulle komma den 10 december istället för om 4-5 vardagar som det stod i orderbekräftelsen. Så fick ringa dit och skälla lite på dom. Men nu ska den komma inom 4-5 vardagar iaf. Förhoppningsvis redan på fredag! Vore awesome.

Men nu ska jag försöka trycka i mig maten och göra lite WL1 innan jag måste springa till tvättstugan igen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Fucking ellos!



Btw, JAG HAR SETT NYA ROBIN HOOD-FILMEN NU!

2010-11-09 @ 17:30:55
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0