I see your true colours. That's why I love you

Baah känner mig inte alls stressad.. Måste hinna se till att jag fixar klart engelskan nu, för 17.14 ska jag åkte till Ljusdal och äta tårta. Kommer inte hem förrän 21.10. Och imorrn klockan 08.00 har vi våran Interactive Oral som är 15% av vårat engelska betyg. Yey på det. Aja det kommer nog gå okej. Eller nått. Är mest orolig för att inte kunna svara på frågor jag får eller glömma bort mig. Menmen..

Dagen har iallafall varit helt okej. Filmen känns som att det kommer gå rätt bra, enda som fattas är en skådespelare (om alla vi frågat och de som sagt att de vill vara med nu tänker vara det) och ett helt script. Det är nästan klart iallafall. Biologin suger alltid på torsdagar. Två timmar före lunch, hur är det meningen att man ska orka?! Tycker 50 minuter biologi är jobbigt liksom men TVÅ timmar.. galet. Men jag överlevde den här veckan också. Sen hade vi TOK där det blev lite diskutioner, vilket iof är hela poängen med kursen (om man bortser från poängen med att det enda vi kommer fram till är att vi vet inget egentligen). Sen hade vi svenska och kollade på Fröken Julie. Och jävlar vad den kvinnan har humörsvängningar. Man blir ju less.

Men nu måste jag göra min engelska och försöka äta innan jag ska åka!

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Ja men det låter toppen! Du vet ju vart jag finns och annrs kan du ju alltid slänga iväg ett sms (tror iaf du har mitt nummer) om när mötet blir :)

2010-11-11 @ 22:08:33
URL: http://emlysen.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Ja men det låter toppen! Du vet ju vart jag finns och annrs kan du ju alltid slänga iväg ett sms (tror iaf du har mitt nummer) om när mötet blir :)

2010-11-11 @ 22:08:39
URL: http://emlysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0