I want you to do me with a tommy-gun baby

Jag är trött. Har varit en duktigt tjej typ hela dan. Inte alltid man är det.

Dagen började med att jag klev upp och dammsög och tog ur sängkläderna. Sen frukost och allt sånt. Skolan hela dan och var "engagerad" i saker. När skolan slutade stannade jag kvar med Rebecca och fixade klart matte-enkäten samt kopierade upp 130 st kopior av den. Grymt slöseri med papper. Sen gick vi till Picasso och åt pizza. Vi beställde barnpizza, men det var dom tjockaste bottnarna jag sett på en vanligt pizza så jag blev SÅ GALET MÄTT! Har aldrig varit så mätt tror jag. Vi typ vaggade oss tillbaka till skolan och sen var det dags för informationskväll för niorna. Var faktiskt riktigt kul. Mycket roligare än jag trodde. Men eftersom jag alltid blir så galet nervös så blev jag ju såklart jättevarm. Medans alla frös (för det är alltid kallt på skolan, och speciellt i filmrummet som vi var i) så tyckte jag det var för varmt. Knäppt. Kom hem runt halv nio och hittills har jag duschat. Borde ta tag i Written Task också men det får nog vänta till imorrn. Är för trött nu.

Annars är jag väldigt fundersam. Ska man ha en Sony Ericsson Xperia x8 eller en HTC Wildfire? Kan NÅN tala om det för mig? Verkar ju inte vara nån STOR skillnad på dom, mer än att x8an har inte kamera blixt, sämre kamera, är billigare och har en äldre version av android. Men det har alla xperia telefoner och alla är ju nöjda med dom vad jag vet? Usch vad less jag blir på telefonval. USCH!

Men nu ska jag ta det lugnt i nån minut innan jag lägger mig och sover tror jag.

Puss

Kommentarer
Postat av: linnéa

erica tycker inte om sin x10.. och jag tycker inte om den heller så köp en HTC!!! :O

2010-12-01 @ 18:46:00
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0