In the wake of Saturday

Så var det lördag. Fan vad dagarna går fort. Alldeles för fort. Tycker vi kan ta och stoppa tiden nu ett tag. Vill inte åka hem ta tag i verkligheten.. Vill inte! Är så mycket mysigare att bara vara här i Uppsala och sova med älskling, titta på serier och bara inte bry sig. Så borde det vara jämt.

Gårdagen var jättemysig! Vi åkte till Ikea för att äta lunch och kika lite. Sen var vi på Bauhaus (som utan tvekan är  den tråkigaste affären i hela världen) och köpte en dörr till älskling rum :) Så nu kan vi stänga in oss hur mycket vi vill! ^^. Sen var vi hemma nån timma, satte in dörren, satte upp barskåpet och pysslade lite. Och klockan 18 gick vi till China Garden och åt middagsbuffé! Så jääävla gott det var! Och det var typ ingen som var hungrig eftersom vi åt så sen lunch (kl 14). Men alla tryckte i sig hur mycket som helst ändå. Och efterrätt också såklart. Känner mig fortfarande mätt efter allt jag åt igår. Dom hade hur mycket som helst att välja bland, både kinesiskt, japanskt och thai. Gott gott gott! Kan verkligen tänka mig att äta där fler gånger :) Yummie yummie!

Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat. Blir nog mest ta det lugnt. Hittills har jag lyckats äta frukost och duschat. Och klockan är 14. Väldigt produktiv jag varit måste jag säga. Ska nog gå och spela lite Smash med pojkarna nu, sen får vi se.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha jaadu vet inte xP Men gillar inte som det är nu, men ville testa nåt nytt :P Men nu får de va så i nån dag xP

2010-11-06 @ 17:32:14
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0