It's the eye of the tiger

Måndag kväll. Jag har senaste timmen suttit och gjort labbrapport. Fick nått ryck och började göra den. Den är inte klar men har fått ner en hel del iallafall. Måste komma ihåg att ta med miniräknaren hem imorrn och räkna ut Standard Deviation. Och lite annat bajs, men det ska nog gå bra.

Har även bestämt mig (typ iallafall) att det blir inga fler ord för mig på WL1. Har 1099 nu och det känns som att de sista 50 jag tryckte dit bara var bajs. Så nu ska jag inte trycka in mer bajs utan nu får den vara och den ska lämnas in på onsdag. Bra plan. Det betyder att jag bara behöver bli klar med labbrapporten imorrn (iallafall nästan klar) så är jag färdigpluggad för veckan. SKÖNT!

Fick även jobbet gjort ikväll. Så skönt att slippa tänka på det resten av veckan. Är alltid lika jobbigt när det hänger över en och man vet att man borde, men ändå skjuter man upp det. Men men, nu äre gjort och jag behöver inte tänka på det förrän nästa vecka!

Har även hunnit laga mina byxor som var trasiga (hur det blev är en HELT annan fråga). Har även varit på ICA med Brian, ätit mat, tryckt i mig 3 av 4 bullar som jag köpte på ICA och börjat kolla på V for Vendetta. Måste kolla klart på den nu innan jag ska sova. Eller så mycket jag orkar iallafall.


För övrigt vill jag tatuera in en tiger. Hur snyyyyggt vore inte det att ha en sådan på "höften"? Jo asjävla snyggt. Men pengar och obeslutsamhet gör att det aldrig blir nått. Vill ju även göra en G-klav med noter runt, men vet inte till 100% vart. Det lutar starkt åt högra handleden dock. Men eftersom jag är SÄMST på att rita så är det svårt att få fram nått man verkligen är nöjd med. Men men. Jag har hela livet på mig!

Nu ska jag kolla på film :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men jag kan rita åt dig :D

2010-11-16 @ 20:07:45
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0