Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Mycket uppdatering idag, men ibland blire så.

Förutom att jag drunkar i saker att göra (som jag dessutom skjuter på att göra för att jag knappt vet vart jag ska börja) så har dagen var upp och ner.

Tekniken har inte sammarbetat alls med mig idag. Först har min miniräknare bestämt sig för att ha slagit igång nån jävla inställning som gör att den inte kan visa 2 grafer samtidigt utan bara en. Och när vi försökt lösa det slutade det med att den inte ville visa nån graf alls. Verkligen postivt och lovande. Sen fick jag inte igång datorn jag satte mig vid på skolan. När jag tillslut fick igång en annan dator, ville Word inte funka som det skulle och göra en innehållsförteckning åt mig. När jag väl hade löst det (med lite hjälp från klasskamrater) så ville datorn inte öppna mitt USB-minne. Efter några om och men så gick det väl. När jag sen kom hem tyckte jag att Tomorrow, When the war began (filmen) borde finnas att på tag, den kom ju ut den 2 september. Men nejnej, inte gjorde den det heller... Tekniken har gjort allt för att motarbeta mig idag. LESS.

Sen när jag skulle jobba så pratade jag med nån jävla idiot gubbe som gjorde mig så förbannad så jag inte kunde jobba längre. Och inte fan kan man plugga när man är arg heller. Så nu sitter jag och är arg, less och otaggad. Försöker göra lite Written Task men kommer ingenvart. Funderar på att lägga ner och se om jag hittar nån bra Disney-film eller liknande som kan få mig på bättre humör.

Sådana här gånger önskar jag det inte var så långt till Uppsala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0