Jakten på framgång och succé gör människan blind

Skoldagen avklarad. Nu ska det bara pluggas en del Labbrapport och WL1. Sen tänker jag pausa ett tag. Är så jäääkla trött idag. Vet inte varför heller. Sov ju tills typ 2-3 min innan klockan ringde imorse. Måste vara vädret och att det är så mörkt hela tiden nu.

Just nu sitter jag och facebookar samt lyssnar på Kapten Röd, riktigt riktigt bra! Försöker skjuta upp pluggningen lite men måste ta tag i det snart så jag slipper sitta till halv 11 som igår. Har inte så supermycket att göra idag iallafall eftersom jag fick en del gjort igår på labbrapporten.

Hittills har dagen varit okej antar jag. Skolan var lugn, hade 2 timmars hål pga inställd matte. Annars var det TOK, Svenska och Engelska. Orkar inte engelskan längre. Den är så jobbig av nån anledning. Förstår inte riktigt vad vi håller på med. Men det löser sig väl antar jag. Fick även tillslut tag på Eva (rektorn) och fick tillstånd för att låna skolan en helg för att spela in filmen vi ska göra. Börjar bli dags att ta tag i allt för det med nu. Spännande!

Morgonens höjdpunkt var när Olof försökte påstå att han kunde Harry Potter bättre än mig. Pööh säger jag. Han har inte ens läst sista boken. Jag har läst alla böcker typ 57843 gånger. I rest my case.

Men nu ska jag sluta skjuta upp allt!

Puss

Kommentarer
Postat av: O

We'll settle!

2010-11-16 @ 17:59:35
Postat av: Anna

HAHA fail på Olof!

2010-11-16 @ 20:09:35
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha jo jag vet ;)



Olof kan knappast mer om Harry Potter än dig, eller mig ;)

2010-11-16 @ 22:29:53
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0