Lördag!

Heeeeeeeeeelg <3 Så underbart med helg. Önskar det var helg oftare. Men har inte direkt gjort nått vettigt hittills iof men. Det löser sig.

Igår var kul. Efter skolan gick jag ner på stan med Brian, käkade och shoppade med honom (han handlade, jag tittade på) mysigt. Sen gick jag för att möta Charlotte, Hanna E och Malin för att gå hem till Rebecca och ha historiakväll om Amerikanska Presidenter. Hanna S kom lite senare hon med :) Kul var det iallafall och vi gjorde en tidslinje från 1913 till 1993 med alla presidenter. Den blev väldigt fin. Sen gick vi hem runt 22. Kom hem, pratade med älskling ett tag, sen fick jag (tillslut!) tag på Sving och gick för att prata med honom. Blev kvar kanske 1-1½ timme och pratade med honom. Var trevligt! Länge sen. Sen vid halv ett gick jag hem och la mig.

Idag blir det stressa en massa. Har redan hunnit duscha (klev upp 09.00, nu är den 09.20), och nu måste jag äta, sen packa och sen springa till ICA och hämta ut min klänning som kom igår (:D) och handla lite småsaker jag behöver. Och allt det innan 11.11 då mitt tåg går mot Forsa och Ell. Och senare även Anna! Som vi ska fira idag ^^

Men nu ska jag försöka hinna bli klar!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0