Oh bloody sunday..

Så var det söndag och jag sitter på bussen hem till Bollnäs. Åkte hem tidigare idag för älskling skulle ta hem lite kompisar och spela, inte så kul. Men jag har bestämt dejt med älskade Ell idag istället så det blir mys med henne istället!

Har haft världens bästa lov med älskling. Kommer sakna att honom så sjukt mkt nu, men den 18e ska jag dit igen :) Längta tills dess <3

Men fram tills dess har jag miljoner saker att göra. World lit, engelska oral presentation, TOK-essay och massa annat. Men även fira att Anna fyller 18 (äntligen!) på fredag och så läre det väl bli utgång till helgen då med lite folk. Kommer nog bli kul ^^.

Men nu ska jag kolla på Las Vegas så jag kommer fram till Gävle nån gång, där jag visserligen ska sitta en timme och vänta på ett tåg men iaf.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0