Ooonsdag

Vaknade vid halv 11 ungefär och bestämde mig för att kliva upp. Älskling åkte till skolan före 8 så han var inte hemma. Åt lite frukost, kikade på Las Vegas :) Fick sms om att mitt ID-kort har kommit också! Awesooomeee! Hämtar ut det first thing monday morning :D

Resten av dagen vet jag inte riktigt vad den kommer gå till. Älskling måste plugga nu (han kom hem nyss ^^) och jag borde väl också göra det kanske? Men orka.. men borde.. men orka.. Tja vi får se vart jag hamnar. Borde verkligen ta tag i WL1 som ska in om en vecka. Men tja.. det ordnar sig.

Vi funderar på att bowla, men det kostar massa pengar (eller 200 iaf). Vi får se hur det blir med det.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0