Poor little misunderstood baby. No one likes a sad face.

Dagen har faktiskt inte varit så hemsk som jag trodde den skulle bli. Började med matte där vi gick igenom math project som är 20% av vårat slutbetyg i matte (resterande 80% är exams som vi gör i Maj). Det kändes jättehemskt till en början men när vi fick se ett exempel som hade fått 19/20 marks så kändes det ändå inte så komplicerat längre. Kom tillochmed på vad min ska vara om. Så nu är jag inte så orolig för det iallafall. Åtminstonde inte just nu. Det kommer nog. Sen visade det sig att WL1 inte alls ska in på torsdag utan den ska in nästa vecka! Helt underbart måste jag säga. Extra tid är det bästa som finns, plus att jag slipper känna mig dålig över att inte ha gjort nått på lovet. Det enda jag verkligen behöver fokusera på den här veckan är Engelskan. Har en stor Oral Presentation (typ) på fredag, och det är också ett visst antal % av vårat betyg. Men det ska nog gå bra. Hoppas jag. Måste göra en labbrapport till den 22/11 också. Men det ska nog hinnas med den också! Känner att idag blir det att ta det lugnt iallafall, behöver ju inte stressa med nått längre.

Känner mig nästan taggad på skolan just nu. Men bara nästan. Känner åtminstonde mig inte helt skoltrött, vilket alltid är något!

Betalade även precis min studentmössa, 759kr. Men kära mamma ska betala hälften så det var inte så farligt. Tack mami för det!

Är sjuuuuuuuuukt sugen på att köpa den här klänningen och den här t-shirten. Har världens erbjudande på Ellos just nu. 40% på dyraste varan och 30% på resten av beställningen. Men jag hittar inte så mycket mer än de här två sakerna jag vill ha. Vilket blir typ 225 kr efter dragen rabatt, inte alls farligt pris tycker jag. Ska jag slå till?





Puss!

Kommentarer
Postat av: linnéa

SLÅ!



(till)

:)

2010-11-08 @ 18:42:22
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0