Prince of Thieves

Idag har jag haft en rätt bra dag. Förutom att jag varit delvis bitter men inget att göra åt. Har varit i skolan och hållt på, fixat med Final Production vilket börjar kännas mer och mer okej. Påtal om det måste jag läsa scriptet nu.

Har påbörjat 20 timmar CAS att lära mig virka. Inte lätt. Rebecca och Eve lät som om dom hade väldigt roligt åt mig och Sabe när vi försökte. Men jag suuuuger på allt som har med fingerfärdighet att göra så. I do not blame them x)

Har även haft lite myskväll med Rebecca och titta på Robin Hood: Prince of Thieves samt käkat kakor :) Bra film, bra sällskap och goda kakor. Kan inte bli bättre.

Och jag har hunnit att göra mina samtal för veckan också. Vilket är bra eftersom jag ska åka till Ljusdal imorrn då min farbror fyller år och ska bjuda på tårta (hoppas jag). Blir nice. Och får antaligen träffa mina underbara syskon också vilket alltid är ett plus :)

På den negativa sidan så är det fortfarande massa äckelsnö och kallt. Och det märks då min nacke har börjat krångla oftare och mer intensivt senaste dagarna. Speciellt ikväll. När jag höll på lära mig virka började det göra ont mer och mer. Och sen har det gjort ont hela kvällen. Börjar tillochmed ha lite problem att fokusera synen emellanåt också nu. Hoppas på att tabletterna tar snart.

Men nu ska jag ringa till Sving och se om han vill vara snäll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0