Sötaste lillebror <3

Idag fyller min sötaste lilla lillebror 6 år! Grattiis <3

(Han är dock bara 3 år på bilden, måste införskaffa nya bilder på sötsyskonen!)

Detta innebär att imorrn blir det först Gävle med mamma, sen åker jag hem till pappa och stannar där till på söndag. Mys med syskon och kalas för bror står på schemat.

 

Idag har jag bara varit i skolan, haft commentary på både engelskan och svenskan... usch! Har även varit till banken och skaffat ny kod för att logga in på förenklad inloggning. Sen fick jag gå runt på stan i 20 minuter innan jag kunde sätta in pengar på kontot, för tydligen hade dom inte kontathantering förrän efter kl 13. Så jag gick runt en sväng, träffade min söta junior-Oskar från scouterna! Gullunge :) Och sen kikade jag på skor. Hittade ett par rätt snygga klackar, men lite smala och höga.. Vettesjutton om jag skulle kunna gå i dom, hehe x). Sen tillbaka till banken, sätta in pengar och gå hem i snöovädret.

Annars blir det plugg på schemat. Engelska och lite mer engelska. Usch. Vill inte =/.. Har ingen ork för plugg. Skulle behöva ett till lov eller nått för att sova lite. Har varit trött i två dagar, och då har jag ändå sovit ordentligt. Och imorrn blir det ingen sovmorgon och det blir det inte på söndag heller om jag känner mina syskon rätt.

Menmen, nu läre jag ta tag i livet (plugget)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0